Fiindcă David încă este atras de animale am zis să trecem la nivelul următor și să facem un joc ”Ghicește animalul” care să îi trezească interesul. De asemenea îl ajută la dezvoltarea logicii, a vocabularului și a capacității de a asocia elemente.
Jocul l-am împărțit în două etape:
- Am folosit cardurile cu animale pentru a asocia fiecare animal cu tipul de blană/piele pe care o/îl are. Bun moment pentru a-l învăța și alte caracteristici ale lor (culoare, forme, sunetele pe care le emit, unde trăiesc, ce mănâncă etc). Nu l-a captivat prea tare partea asta, recunosc.
- Am tăiat dreptunghiuri din fetru pe dimensiunea cardurilor cu animale. Am lipit cu un pistol cu silicon, pe fiecare dreptunghi, cardurile cu modele de blană/piele. Am prins fetru peste cardurile cu animale folosind agrafe. Puteți să le lipiți și cu pistolul cu silicon sau lipici. Eu am vrut să le mai pot folosi și pentru alte activități. I le-am arătat lui David punându-l să ghicească ce animale sunt, apoi se verifica singur ridicând fetrul (autocontrolul erorii, cei care urmăresc pedagogia Montessori știu despre ce vorbesc). Asta i-a plăcut mult.
Puteți folosi și alte printuri. șarpe, păun și cam atât îmi vine acum în minte 🙂 .
Mai multe idei de jocuri și activități pe categorii de vârstă și dezvoltare de abilități găsiți aici.
♦ Vă invit să dați like paginii de Facebook a blog-ului sau să vă abonați la newsletter, prin introducerea adresei de e-mail (dreapta paginii, rubrica “Notificări articole”). ♦
Pentru a descărca materialul dați click aici: Carduri Ghiceste animalul
* Materialul este realizat de mine, așa că vă rog, în cazul în care îl preluați pe alte bloguri/grupuri să precizați sursa.
Sursă poza: Markus Spiske @ Unsplash
♦ Vă invit să dați like paginii de Facebook a blog-ului sau să vă abonați la newsletter, prin introducerea adresei de e-mail (dreapta paginii, rubrica “Notificări articole”). ♦