Joc pentru învățarea literelor mari și mici (II)

Joc pentru învățarea literelor

Puteți să faceți acest joc pentru învățarea literelor mari și mici și pe coli mici și să schimbați ordinea coloanei a-II-a. Eu am ales o coală de flipchard pentru a-l diferenția de tipologia caietelor de lucru, unde stai la masă și scrii. A mai făcut și un pic de mișcare cu ocazia asta 🙂 . Și acest joc se poate face și la grădiniță, la grupă. Alte idei de jocuri pentru învățarea literelor găsiți pe blog cu o simplă căutare.

Ce am folosit:

– foi de flipchart sau coli albe

– bandă adezivă

– cariocă

Cum am procedat:

Pe o coală de flipchart am scris în stânga literele mari și în dreapta literele mici (aleatoriu). David era nerăbdător să înceapă activitatea așa că, nu am avut timp să măsor, să mă asigur că am loc pentru toate literele, așa că nu au intrat ultimele 3. La coloana cu litere mici m-am asigurat că nu sunt în aceeași ordine cu cele din dreapta.

Am lipit coala pe jos și cu o cariocă el a trebuit să unească fiecare literă mare din stânga cu litera mică din dreapta. A fost un joc care s-a finalizat rapid. Dacă folosiți coli simple, mici, sau o tablă, puteți să faceți mai multe variante cu coloana II amestecată aleatoriu.

📍 Mai întâi l-am rugat să citească fiecare literă pentru a mă asigura că își amintește, le cunoaște, le repetă.

📍 Jocul s-a făcut cu sonorul pornit, adică el trebuia să le și pronunțe când le potrivea.

Care sunt oportunitățile de învățare:

– învățarea literelor de tipar mari și mici 

– îmbunătățirea capacității de a rămâne concentrat pe sarcină

 

Mai multe idei de jocuri și activități pe categorii de vârstă și dezvoltare de abilități găsiți aici.

 

 

Sursă poza: Element5 Digital@ Unsplash

 

 Vă invit să dați like paginii de Facebook a blog-ului sau să vă abonați la newsletter, prin introducerea adresei de e-mail (dreapta paginii, rubrica “Notificări articole”). 

 

Sunt licențiată în Psihologie și în Asistență Socială și sunt fascinată de psihicului uman și capacitatea lui de a supraviețuit și a se reconstrui indiferent câte furtuni e obligat să ducă. Am finalizat masterul „Evaluarea, consilierea și psihoterapia copilului, cuplului și familiei” și un program de formare în specializarea ”Psihoterapia integrativă a traumei”. Cred cu tărie că oamenii sunt făcuți să fie buni și să iubească. Unii nu își dau voie. În ei stau bine de pază durerile, fricile, mecanismele de apărare, furia. Toate zidurile pe care și le-au ridicat singuri, pentru că altă dată au trebui să se apere. Altfel nu ar fi putut trăi. Altfel nu știu să trăiască. Dar altfel se poate!
Articole create 532

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.